14 feb. 2012

Prov-växter, stickning och alla hjärtans dag

Innan jag köper en växt för dyra pengar då köper jag om ser någon på rea för på ica gör dom så ofta och dom blommorna ser inte förfärliga ut.
Jag har ju en katt som ÄÄÄÄlskar att äta växter, vet inte om detta gäller alla katter men min gillar inte pengaträd men min nya Kalla älskade hon. Peppar peppar men hon har inte ännu varit och smakat på mina nyplantade fröer.

Jag har ju stickat på en halsduk i några månader och nu äntligen så är jag på sista nystanet så nu är den klar när somhelst :)

Alla hjärtans dag ska det ju tjatas ut om, tyckas synd om alla singlar och oja om hur "du kommer snart träffa någon".........värre är det väl för dom som HAR pojkvän/man och ändå inte blir uppmärksammade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar