12 feb. 2012

Mellokväll och drinkar

Jajamensan det blev en nice kväll hos Helena igår sen gick vi minsan ner på stan en sväng.
Idag var det barnkalas för lilla Leia, av mig fick hon ett par svarta lackskor, en plånka med prinsessorna på och en egen liten tårta bakade jag med :)
Jag fick med mig smörgåstårta hem så den ska mumsas både ikväll och imon till frukost

Eftersom jag inte städade igår så skulle jag göra det idag och eftersom jag inte sädat idag så måste jag både städa och tvätta imon. Vad bra att jag bestämde kaffepaus med grannen imon så jag inte tar ut mig haha.

Måste gnälla lite om hälsan med för jag fick idag HOSTA och med mina underbart trånga luftrör så hostar jag sönder både hals och revben. Dock blev det faktiskt betydligt bättre efter jag kräkt ett par gånger, blir till att vänta och se hur denna kvällen blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar