5 feb. 2012

Veckan rusade fram

Och ändå har jag inte gjort något känns det som, fast idag möblerade jag om.
Hela förmiddagen har jag legat i sängen helt koma-trött men vaknade till när Grannen ringde vid lunch och jag helt plötsligt fick en lysande idé för om-möblering :)
Fick ju aldrig sålt hyllan på juniors rum men nu har jag funnit en plats till den i hallen, hallbordet hamnade i hörnan på sofforna och kattpelaren gled smidigt över golvet (med grannens hjälp) bort till expedit-hyllan.
Jag har även kånkat ner en dörr i källaren för att göra mer plats i hallen (duktiga starka jag). Jag har en dörr till som ska ner men har nog inte mer ork till fler sånna ansträngningar idag.

Jag har fått nya tabletter mot ångesten och det blev Sobril, tog en till natten igår för att se om dom var bra att sova på. Trodde att det var därför jag var så trött och seg nu på förmiddagen men det var det nog inte för dagen innan hade jag provat en på dagen utan att känna någon märkbar skillnad.
Nu låter det som jag knaprar piller helt villt  men nej nej så är inte fallet men när man får en ny lugnande så är den bra att testköra så man ska kunna veta dosen och för att man ska slippa överaskningar om den behövs bland folk.

Jag har börjat eller fortsatt sicka på min halsduk igen, den är underbart vacker *himmlar med ögonen* och jag måste bli färdig med den snart. Hellikopter bygget går med frammåt för nu har jag börjat måla på den :)

Igår hade jag besök av Helena och Sara och det blev mello med snacks. Alla var nöjda med resultatet av vinnarbidrag till Globen, Loren är ju helt underbar :)



inte det bästa ljudet men det har inte börjat spridas så bra klipp ännu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar