16 feb. 2012

Ögon-läkare andra försöket & E-kontakt

Kl 11 idag är det dags att få klartecken om nua glasögon. Har tagit tid eftersom optikern så en skelning och ville att en läkare skulle titta på det för att se var det kommer från.
Läkare nr såg ingen skelning så han skickade mig till läkare nr 2.
Känns som läkare nr 1 hade dåligt självförtroende eftersom han inte litade på sin bedömning, jag är glad att han inte skulle göra en hjärtoperation på mig ;)

E-kontakt är en dejtingsida för er som inte vet, detta är nu det ENDA sättet att träffa en man uppenbarligen. På krogen är alla fulla och jag är inte ute bland folk så mycket.
Jag började kväll nr 1 börja prata med en jätte trevlig man från Tommelilla, lite synd att det var så långt bort (hur långt är det föresten?) tror det  är mer än 10 mil och där går min gräns.
Men kul att ha en brev vän i manlig tappning som kan ge bra tips om hur männen tänker om dejting ;)
insider information med andra ord.

1 kommentar:

  1. Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit
    and sources back to your weblog? My website is in the exact same area of interest as yours and
    my visitors would really benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Regards!



    Feel free to visit my web-site: buy facebook likes

    SvaraRadera