10 juli 2011

Hahaha vad trodde dom.........

Efter artikeln i NST om de två undersköterskorna som misshandlat åldringar men ändå fick stanna på jobbet med endast en varning som straff, hörde anhöriga av sig till komunen.
Ledningen hade då ett nytt möte där det beslutades att undersköterskorna inte fick arbeta. Men dom är hemma nu under semestern och "tills vidare" säger dom, som om det hela kommer glömmas bort tills hösten....


Igår var det Lovisa Hanna Doris dop och allt gick jättebra. Lovisa var vaken underhela cermonin hon var inte ledsen utan tittade förundrat på alla människor som gav henne uppmärksamhet hihi.
Efter cermonin åkte vi hem till Thomas mamma där det var uppdukat till fest och till Amadeus förtjusning så var där många barn att välja på till att leka med, han och Linus fann varandra och de var sen oskiljaktiga under festen haha, jag såg knappt röken av honom.

När vi kom hem senare på kvällen satte vi fram lördagsgodiset och spela Hitta Nemo på Gamecuben, vi har nu klarat alla banorna så snart kan Tina få tebax sitt spel (tack för lånet kusin).
Amadeus var världens lyckligaste pojke som skulle få sova i min säng, -jag ska hålla om dig hela natten och så ska jag vakna så och fortsätta hålla om dig tills vi ska äta frukost :) så söt min pojk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar