30 sep. 2010

Hahahaha 3 och deras nya reklam

Har du sett 3:s nya reklam med han som liknar Ullared-Magnus. Han sitter i soffan med sin gamla mobil från tidigt 90-tal och vill inte lämna den ifrån sig hahahaha roli reklam men så säger dom - Du får upp till 5000:- för din gamla mobil! vad ska man lämna in för sorts mobil då? Iphone?

Jag går ju upp vid 06 var dag nu så då kollar jag på The Voice, lite besviken jag är för det är f-n bara trams  flams och kändis-bloggare, jag har aldrig läst nån blogg av kishsti, bella, Amir blah blaha blaha men enligt The Voice så har dom lite av fantasy bloggar där dom skriver massa hittepå. Är det så det ska vara? är det intressant? tydligen intressant nog att man ska ge det radiotid 2 timmar om dagen. Trodde blogg var till för att ventilera själen eller disskutera viktiga frågor!

2 kommentarer:

  1. Åh nej förlåt Anonym men jag är tydligen inte insatt i det där programmet Morgan var det visst hehe

    SvaraRadera