4 aug. 2011

Veckorna rusar

Vet inte vart tiden tar vägen! min dator är mest stängd så det blir inte så mycket bloggande.
Kanske är det så att man är upptagen för att alla andra är lediga, massor mer tid för andra att träffa mig och Dusse :)
Denna vecka har rusat mer än vanligt, måndags fick jag hem junior, tisdag var vi med mamma och lasse på tekniska muséet i Malmö där vi gick på deckar-runda och provsatt u-båten, där var ett experimentarium som var väldigt oppskattat av min lille utforskare :) (bilder kommer sen)
Onsdag var vi i munka och lekte med kusinerna och senare på kvällen korkade jag och Tina upp en flaska champange på min balkong :) . Idag trotsade vi vind och moln då vi tog oss till stranden, efter det åkte vi till munka för att bada i lilla poolen, ungarna lekte jättebra för omväxlings skull så vi undrade om det verkligen var våra barn haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar